527
derma melalui Ad Grants dalam tempoh setahun
35k+
derma melalui Google Ads dalam tempoh setahun
25%
derma dalam talian yang dikutip melalui Google Ads
American Cancer Society mempunyai misi untuk membebaskan dunia daripada barah. Organisasi ini membiayai dan menjalankan penyelidikan, berkongsi maklumat pakar, menyokong pesakit dan menyebarkan maklumat tentang pencegahan. Semua usaha ini dilakukan supaya orang ramai boleh hidup lebih lama - dan lebih baik. Organisasi ini berfungsi di peringkat nasional di seluruh Amerika Syarikat, dan terdapat cawangan tempatan di seluruh negara.
Usaha pemasaran American Cancer Society ditumpukan pada pemacuan hasil untuk membiayai penyelidikan misi dan meningkatkan kesedaran jenama untuk menjangkau lebih ramai pesakit dan penjaga melalui program sokongan mereka.
“ACS menyerang barah dari setiap sudut dan pasukan pemasaran digitalnya merupakan sebahagian daripada serangan itu. Matlamat kami adalah untuk berhubung dan berinteraksi dengan pesakit, penderma, penjaga dan sukarelawan apabila mereka dalam talian,“ kata Nija Clark, Penganalisis Pemasaran Carian American Cancer Society.
Organisasi ini melabur dalam Google Ad Grants dan Google Ads berbayar untuk meningkatkan hasil bagi menyokong misi mereka. Kedua-dua akaun itu diurus oleh Tinuiti, iaitu sebuah agensi pemasaran digital. Akaun Google Ad Grants membolehkan American Cancer Society menguji strategi mereka untuk menarik orang yang mencari kata kunci berkaitan barah seperti tanda-tanda, gejala dan pilihan rawatan - dan menarik orang yang tiada hasrat untuk menderma pada masa carian dilakukan.
Objektif akaun Google Ads berbayar mereka adalah untuk melibatkan secara langsung mereka yang mempunyai hasrat untuk menderma. Organisasi ini menyasarkan kata kunci berjenama dan kata kunci tidak berjenama yang berorientasikan derma kompetitif yang seringkali merupakan kata kunci satu perkataan yang tidak boleh dibida pada akaun Ad Grants mereka. Akaun berbayar ini memperkasa organisasi ini untuk memacu hasil dengan cekap daripada orang yang bersedia untuk mengambil tindakan dan mempunyai niat untuk menderma. Organisasi ini juga memanfaatkan iklan paparan dan pemasaran semula dalam akaun berbayar mereka untuk mencapai matlamat mereka secara besar-besaran.
Akhir sekali, American Cancer Society sedang membangunkan pemodelan atribusi yang lebih mantap untuk menjawab dan memahami sebab dan akibat usaha mereka di luar dan dalam talian dengan lebih baik.
American Cancer Society menggunakan Analitis Google untuk mengukur kesan akaun Ad Grants dan Google Ads berbayar mereka. Secara khususnya, organisasi ini menjejaki dari mana datangnya trafik mereka, kadar klikan iklan mereka dan jumlah derma serta hasil dalam talian yang dijana oleh iklan mereka.
Pelaburan masa dan belanjawan dalam akaun tersebut telah meningkatkan pendedahan jenama mereka dengan ketara kepada orang ramai yang ingin membuat sumbangan yang bermakna atau orang yang berminat untuk mempelajari lebih lanjut tentang barah. Akhirnya, iklan membantu mereka memacu derma dan hasil dalam talian secara besar-besaran, yang secara langsung membiayai penyelidikan barah dan sokongan untuk pesakit barah. Sebenarnya, akaun Google Ads berbayar mereka menghasilkan 25% daripada jumlah derma dalam talian untuk organisasi ini.
“Kami mengesyorkan supaya Penerima Ad Grants melabur dalam akaun Google Ads berbayar. Penerima Ad Grants boleh menguji strategi kempen dalam akaun Ad Grants mereka, kemudian mengembangkan dan menyalin kejayaan mereka dalam akaun Google Ads berbayar. Hal ini membolehkan mereka meningkatkan dan memacu hasil menggunakan strategi yang mereka tahu berkesan,” kata Nija Clark, Penganalisis Pemasaran Carian, American Cancer Society. Organisasi ini memanfaatkan data sejarah daripada akaun Ad Grants untuk membina strategi berskala dalam akaun Google Ads berbayar yang diketahui berkesan untuk mengurangkan risiko pelaburan kewangan.
“Penerima Ad Grants boleh menguji strategi kempen dalam akaun Ad Grants mereka, kemudian mengembangkan dan menyalin kejayaan mereka dalam akaun Google Ads berbayar. Cara ini membolehkan mereka meningkatkan dan memacu hasil menggunakan strategi yang mereka tahu berkesan.”Nija Clark, Penganalisis Pemasaran Carian, American Cancer Society